افلام و مسلسلات

دانلود فيلم نت پوست شير 2024 سریال پوست شیر چند قسمت است

اهلا بكم متابعي موقع منبع المعرفة في موضوع جديد حول فيلم نت پوست شير 2024 سریال پوست شیر چند قسمت است.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی نوید محمودی از فیلم نت پوست شیر فیلمنامه مشترکی از جمشید محمودی و رضا بهاروند. این دومین تجربه همکاری شهاب حسینی و هادی حجازی‌فر با شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید. شهاب حسینی پیش از این در سریال «شهرزاد» و هادی حجازی‌فر در سریال «ممنوعه» بازی کرده بودند. سریال پوست شیر: زمان پخش داستان و بازیگران پوست شیر.

فيلم نت پوست شير روابط عمومی فیلم نت، چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ قسمت پنجم از فصل سوم و پایانی سریال «پوست شیر» در سانس ۱۴ در پنج پردیس سینمایی شهر تهران به نمایش درمی‌آید. همچنین این قسمت از سریال که در هفته‌های پیش ساعت ۸ صبح عرضه می‌شد، این قسمت همزمان با نمایش در سینماها در ساعت ۱۴ در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود. کورش، هروی سنتر، ایران‌مال، لوتوس‌مال، گالریا، پردیس‌هایی هستند که این قسمت «پوست شیر» را نمایش می‌دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از راشدون، فصل ۳ قسمت ۶ سریال پوست شیر سریالی اجتماعی، درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در شبکه نمایش خانگی و به صورت اختصاصی از فیلم‌نت منتشر می‌شود ولی برای دانلود قانونی بدون نیاز به اشتراک به لینک زیر مراجعه کنید و به دانلود فصل سوم قسمت ششم سریال پوست شیر بپردازید.به گزارش روابط عمومی فیلم‌نت، شامگاه چهارشنبه ۱۷ اسفندماه قسمت دوم از فصل سوم «پوست شیر» در حالی از فیلم‌نت پخش شد که محتوای آن به عنوان بحث روز کاربران توییتر قرار گرفت و به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شد.

فيلم نت پوست شير 2023 سریال پوست شیر چند قسمت است

فيلم نت پوست شير 2024

کارگردان ایرانی-دانمارکی علی عباسی سال ۲۰۱۸ با فیلم قبلی‌اش «مرز» برنده جایزه بخش نوعی نگاه شد و حالا دوباره با «عنکبوت مقدس» در کانون توجه و تحسین دست‌کم گروهی قرار گرفته است. او با نگاهی تشویش‌برانگیز سراغ یک داستان جنایی حقیقی در ایران رفته است و ماجرای یک قاتل زنجیره‌ای به نام سعید حنایی ملقب به «قاتل عنکبوتی» را روایت کرده که پیش از دستگیری‌اش، شانزده زن خیابانی را در مشهدِ سال ۲۰۰۱ به قتل رساند.

فيلم نت پوست شير دید یک شخصیت زن ژورنالیست ساختگی (با بازی زهرا امیرابراهیمی) دنبال می‌کند. عباسی فیلم را در اردن فیلم‌برداری کرد تا دچار سانسور دولتی نشود؛ موضوعی که در موفقیت فیلم بی‌تأثیر نبوده و باعث استقبال از آن شده است. با وجود این، روایت سرراست فیلم در این مورد هم از شانس آن برای کسب نخل طلا کاسته است. البته در این خصوص هم می‌توان گفت که زهرا امیرابراهیمی از شانس کسب جایزه بهترین بازیگر زن برخوردار است که می‌تواند بازگشت او را کامل کند و پس از ماجراهایی که در ایران داشت و مجبور به مهاجرت شد، دوباره کارنامه بازیگری او را راه بیندازد.

فيلم نت پوست شير

فيلم نت پوست شير با بازی درخشان هادی حجازی فر و شهاب حسینی، ساختهٔ دو برادر افغان است. دو برادر با نام‌های جمشید و نوید محمودی که در کارنامه فعالیت‌شان فیلم‌هایی همچون؛چند متر مربع عشق و رفتن را ساخته‌ و توانسته‌اند تحسین مخاطب را برانگیزانند. قسمت ششم از فصل سوم سریال پوست شیر اکنون در سایت فیلمیز در دسترس مخاطبان است. از جمله بازیگران مطرح این سریال؛ شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، بهرام ابراهیمی، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی، بابک کریمی، بهزاد خلج و علیرضا استادی هستند.

بازیگران سریال پوست شیر

فيلم نت پوست شير با بازی درخشان هادی حجازی فر و شهاب حسینی، ساختهٔ دو برادر افغان است. دو برادر با نام‌های جمشید و نوید محمودی که در کارنامه فعالیت‌شان فیلم‌هایی همچون؛ چند متر مربع عشق و رفتن را ساخته‌ و توانسته‌اند تحسین مخاطب را برانگیزانند. قسمت چهارم از فصل سوم سریال پوست شیر اکنون در سایت فیلمیز در دسترس مخاطبان است. از جمله بازیگران مطرح این سریال؛ شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، علی اسیوند، بهرام ابراهیمی، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی، بابک کریمی، بهزاد خلج و علیرضا استادی هستند.

دانلود قسمت پایانی فصل دوم سریال پوست شیر از فیلم نت

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
judge,day in the life of a big law lawyer,lawyer day in the life,attorney day in the life,real estate lawyer,chicago attorney,chicago big law,big law,day in the life of an attorney,day in the life of a big law associate,biglaw,life as a lawyer,law insurance,insurance company,life insurance,home insurance,insurance claim,car insurance,auto insurance,business insurance,types of insurance,health insurance,types of insurance policies,types of insurance companies,types of insurance coverage,types of insurance plans,insurance explained,insurance industry

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock