افلام و مسلسلات

دانلود فيلم 365 روز 2 بدون سانسور دیجی موویز

دانلود فیلم ۳۶۵ روز دوبله فارسی بدون سانسور اپارات · دانلود فیلم 365 روز بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده · دانلود فیلم ۳۶۵ روز. دانلود فیلم ۳۶۵ روز ۲ بدون سانسور دیجی مویز. امکان ندارد که از طرفداران فیلم و سینمای خارجی باشد و اسم فیلم ۳۶۵ روز را نشنیده باشید. این فیلم یکی از تولیدات پرسروصدای اخیر محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید درمورد این فیلم بیشتر بدانید و یا اصلا تا حالا اسم این فیلم را نشنیده آید و می‌خواهید درمورد آن بیشتر بدانید، توصیه می‌کنم تا انتهای این مقاله از سایت حضرات نیوز با ما همراه باشید. دانلود فیلم 365 روز 2 بدون سانسور دیجی موویز | فیلم ۳۶۵ روز نماشا. همچنین بخوانید: دانلود فیلم 365 days با زیرنویس فارسی چسبیده دیجی موویز..

دانلود فيلم 365 روز 2 بدون سانسور

زبان فیلم ۳۶۵ روز چیست؟

گفتیم که این فیلم ساخته کشور لهستان است و خب هنرپیشه‌های مختلفی ازجمله مایکل مورونه در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حساب شاید این سوال برای شما پیش بیاید که زبان این فیلم سینمایی چیست؟

باید بگوییم که این فیلم سینمایی از فیلم‌های چند زبانه محسوب می‌شود چون در ساخت این فیلم از انواع زبان‌های ایتالیایی، انگلیسی، لهستانی استفاده شده است.

خلاصه داستان فیلم ۳۶۵ روز:

درمورد خلاصه داستان، فیلم ۳۶۵ روز، می‌توانیم بگوییم که: پس از یک دیدار بین خانواده خلافکار توریچلی و دلالان، توریچلی یک زن زیبا را در ساحل تماشا می‌کند. و در همین حین دلالان او و پدرش را می‌کشند.

البته او زنده می‌ماند و چند سال بعد رییس خانواده می‌شود. در این بین آن زن زیبا که با دوست پسر خود با مسافرت آمده.اند روابطش با دوست پسرش را غیر قابل تحمل حس می‌کند.

او به این رابطه خاتمه می‌دهد سپس در همین حین هم ماسیمو که اکنون یک خلافکار و رییس خانواده است او را می‌رباید و از اینجا ماجرا‌های چالش بر انگیز آغاز می‌شود. حتما توصیه می‌کنیم که پیش از تماشای فیلم تیزر آن را مشاهده بفرمایید.

دانلود فيلم 365 روز 2 بدون سانسور دیجی موویز

این فیلم جنجالی لهستانی به کارگردانی باربارا بیاوشاواس و توماس مندس است. این فیلم که در ژانر درام در سال ۲۰۲۰ بر پایه رمانی به همین نام ساخته شده، محصول نتلفیکس است و در فوریه همان سال بر روی پرده سینما رفت.  “۳۶۵ روز” که به تازگی اعلام شده قسمت دوم آن نیز ساخته خواهد شد، به دلیل شایعه بازی سحر قریشی در آن مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

دانلود فیلم 365 روز 2 بدون سانسور دیجی موویز | فیلم ۳۶۵ روز نماشا. همچنین بخوانید: دانلود فیلم 365 days با زیرنویس فارسی چسبیده دیجی موویز. دانلود فیلم 365 days با زیرنویس فارسی چسبیده دیجی موویز | دانلود فیلم 365 روز 2 بدون سانسور دیجی موویز ناچو در ۳۶۵ روز و شپنا رهاورد 365 365days EP 2.

دانلود فيلم 365 روز 2 بدون سانسور

زر الذهاب إلى الأعلى
judge,day in the life of a big law lawyer,lawyer day in the life,attorney day in the life,real estate lawyer,chicago attorney,chicago big law,big law,day in the life of an attorney,day in the life of a big law associate,biglaw,life as a lawyer,law insurance,insurance company,life insurance,home insurance,insurance claim,car insurance,auto insurance,business insurance,types of insurance,health insurance,types of insurance policies,types of insurance companies,types of insurance coverage,types of insurance plans,insurance explained,insurance industry

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock